گروه فرهنگی و آموزشی طلوع کنگان

نشانی در پیام رسان های اجتماعی toloo_kangan

گروه فرهنگی و آموزشی طلوع کنگان

نشانی در پیام رسان های اجتماعی toloo_kangan

گروه فرهنگی و آموزشی طلوع کنگان

گروه فرهنگی طلوع کنگان


با ما همراه شوید

حکمت نوشتاری (٩٦)🌹

🍂لبخندی از عمق دلم زدم اما آشکار نکردم و به راه خود ادامه دادم و … . 

به خانه رسیدم و … . 

▫روز بعد مردی را دیدم که با خود میگفت ای کاش حرف هایش را میشنیدم.

▫ و … به خانه رفتم و… .

◽روزگار توانم را از خستگی بریده بود گفتم با دوستان برویم بیرون هوا بس نا جوان مردانه ٢ نفره بود و… .💭

💬آن روز هم گذشت ندای قران از مسجد آمد. فریاد زدم: این بار دیگر که مرده و … . 

▫زبانم بند امد عرق کردم. پایم لرزید و جهان یه لحظه گرداگرد من شریان یافت. 🔻الله اکبر الله اکبر. 🔻

▫◽▫این ندا آن هم از بلاد کفر. ▫◽▫

♻مگر ما فریاد نمی زنینم که بلاد کفر و … . 

💠آنجا به فکرم رسید اگر خدا بخواهد ناممکنی وجود ندارد ⏯ ادامه دارد......

قسمت نخست 1⃣

ومن الله توفیق🌹

https://telegram.me/toloo_kangan

نظرات  (۱)

۲۷ دی ۹۷ ، ۱۶:۳۱ تبادل لینک رایگان
💡 تبادل لینک رایگان با سایت پیچ رنگ 1 گوگل و اتوریتی بالا
✔ جهت تبادل در کمتر از 1 دقیقه به سایت زیر مراجعه فرمایید.

🔗 http://m.blogparsi.com

موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی