گروه فرهنگی و آموزشی طلوع کنگان

نشانی در پیام رسان های اجتماعی toloo_kangan

گروه فرهنگی و آموزشی طلوع کنگان

نشانی در پیام رسان های اجتماعی toloo_kangan

گروه فرهنگی و آموزشی طلوع کنگان

گروه فرهنگی طلوع کنگان


با ما همراه شوید

تصور کن شخصی از دنیا برود سپس از آن دنیا سفارشی بفرستد، اهمیت سفارش او چقدر خواهد بود؟ اگر از آنچه در آنجا دیده است برایت بگوید قطعا تصویر واضحتری از آخرت در ذهنت ترسیم می شود و بهتر عمل می کنی، درست است؟

رسول الله صلی الله علیه و سلم فرمود: شبی که به اِسرا برده شدم با ابراهیم (علیه السلام) ملاقات کردم او گفت: ای محمد سلام من را به اُمَتت برسان و به آنها خبر بده که بهشت خاک پاک و آب گوارایی دارد و زمین آن حاصل‌خیز است و نهال آن سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر است.(پایان حدیث)

سیدنا ابراهیم علیه السلام از این دنیا رفته بهشت را دیده است و به ما خبر می دهد که بهشت خاک مبارک و آب گوارایی دارد و خداوند در آن زمین های حاصل خیزی قرار داده تا مومن با سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر گفتن در آن درخت هایش را بکارد.

تصور کن مرتب این ذکر آسان را تکرار و  شخص دیگری را نیز از فضل این ذکر باخبر کنی هربار او این ذکر را بگوید درختی برای او و درختی برای تو در بهشت کاشته می شود زیرا رسول الله صلی الله علیه و سلم می فرماید: کسی که شخصی را به عمل خیری راهنمایی کند اجر آن عمل نصیبش خواهد شد. شاید زمانیکه خواب هستی یا غذا می خوری یا... برایت در بهشت درخت کاشته می شود به خاطر افرادی که این ذکر را به آنها یاد داده ای.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی